[fusion_builder_container hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” status=”published” publish_date=”” hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” class=”di_table-post” id=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” gradient_start_color=”” gradient_end_color=”” gradient_start_position=”0″ gradient_end_position=”100″ gradient_type=”linear” radial_direction=”center center” linear_angle=”180″ background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_blend_mode=”none” video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” filter_hue=”0″ filter_saturation=”100″ filter_brightness=”100″ filter_contrast=”100″ filter_invert=”0″ filter_sepia=”0″ filter_opacity=”100″ filter_blur=”0″ filter_hue_hover=”0″ filter_saturation_hover=”100″ filter_brightness_hover=”100″ filter_contrast_hover=”100″ filter_invert_hover=”0″ filter_sepia_hover=”0″ filter_opacity_hover=”100″ filter_blur_hover=”0″ type=”legacy”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” hover_type=”none” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” border_radius=”” box_shadow=”no” dimension_box_shadow=”” box_shadow_blur=”0″ box_shadow_spread=”0″ box_shadow_color=”” box_shadow_style=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” background_type=”single” gradient_start_color=”” gradient_end_color=”” gradient_start_position=”0″ gradient_end_position=”100″ gradient_type=”linear” radial_direction=”center center” linear_angle=”180″ background_color=”” background_image=”” background_image_id=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” background_blend_mode=”none” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” filter_type=”regular” filter_hue=”0″ filter_saturation=”100″ filter_brightness=”100″ filter_contrast=”100″ filter_invert=”0″ filter_sepia=”0″ filter_opacity=”100″ filter_blur=”0″ filter_hue_hover=”0″ filter_saturation_hover=”100″ filter_brightness_hover=”100″ filter_contrast_hover=”100″ filter_invert_hover=”0″ filter_sepia_hover=”0″ filter_opacity_hover=”100″ filter_blur_hover=”0″ last=”true” border_sizes_top=”0″ border_sizes_bottom=”0″ border_sizes_left=”0″ border_sizes_right=”0″ first=”true” type=”1_1″][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” content_alignment_medium=”” content_alignment_small=”” content_alignment=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” sticky_display=”normal,sticky” class=”” id=”” font_size=”” fusion_font_family_text_font=”” fusion_font_variant_text_font=”” line_height=”” letter_spacing=”” text_color=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]
ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
І МОЛОДШИХ ГРУП (1,2)
2 – ОЦІНЮВАННЯ з 01.05.2022 по 20.05.2022
Кількість обстежених дітей: 41
Кількість дітей
Відсоток
|
Особистість дитини
|
Дитина в соціумі
|
Дитина у природному довкіллі
|
Дитина у світі мистецтва
|
Гра дитини
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
|
Мовлення дитини
|
СЕРЕДНІЙ ВІДСОТОК
|
Компетенція сформована на високому рівні
|
11
|
9
|
95
|
5 |
15
|
9
|
4
|
|
27%
|
22%
|
22%
|
12%
|
27%
|
22%
|
10%
|
22%
|
Компетенція сформована на достатньому рівні
|
20
|
21
|
19
|
16
|
18
|
18
|
21
|
|
48%
|
51%
|
46%
|
39%
|
44%
|
44%
|
51%
|
46%
|
Компетенція сформована на середньому рівні
|
6
|
6
|
7
|
15
|
4
|
9
|
10
|
|
15%
|
15%
|
17%
|
37%
|
10%
|
22%
|
24%
|
20%
|
Компетенція сформована на початковому рівні
|
4
|
5
|
6
|
5
|
4
|
5
|
6
|
|
10%
|
12%
|
15%
|
12%
|
10%
|
12%
|
15%
|
12%
|
|
|
|
ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
СЕРЕДНІХ ГРУП (3,4,10)
2 – ОЦІЮВАННЯ з 01.05.2022 по 20.05.2022
Кількість обстежених дітей: 45
Кількість дітей
Відсоток
|
Особистість дитини
|
Дитина в соціумі
|
Дитина у природному довкіллі
|
Дитина у світі мистецтва
|
Гра дитини
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
|
Мовлення дитини
|
СЕРЕДНІЙ ВІДСОТОК
|
Компетенція сформована на високому рівні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0%
|
0%
|
0%
|
0%
|
0%
|
0%
|
0%
|
0%
|
Компетенція сформована на достатньому рівні
|
11
|
10
|
22
|
6
|
18
|
16
|
12
|
|
24%
|
22%
|
49%
|
13%
|
40%
|
36%
|
27%
|
32%
|
Компетенція сформована на середньому рівні
|
29
|
5
|
24
|
24
|
22
|
25
|
27
|
|
64%
|
11%
|
53%
|
53%
|
49%
|
56%
|
60%
|
53%
|
Компетенція сформована на початковому рівні
|
5
|
8
|
7
|
7
|
5
|
4
|
6
|
|
11%
|
18%
|
16%
|
16%
|
11%
|
9%
|
13%
|
15%
|
|
|
|
ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
ІІ МОЛОДШИХ ГРУП (6,8)
2 – ОЦІНЮВАННЯ з 01.05.2022 по 20.05.2022
Кількість обстежених дітей: 51
Кількість дітей
Відсоток
|
Особистість дитини
|
Дитина в соціумі
|
Дитина у природному довкіллі
|
Дитина у світі мистецтва
|
Гра дитини
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
|
Мовлення дитини
|
СЕРЕДНІЙ ВІДСОТОК
|
Компетенція сформована на високому рівні
|
17
|
20
|
14
|
15
|
16
|
17
|
13
|
|
33%
|
39%
|
27%
|
29%
|
31%
|
33%
|
26%
|
31%
|
Компетенція сформована на достатньому рівні
|
21
|
21
|
24
|
23
|
26
|
24
|
23
|
|
41%
|
41%
|
47%
|
45%
|
51%
|
47%
|
45%
|
45%
|
Компетенція сформована на середньому рівні
|
13
|
10
|
13
|
13
|
9
|
10
|
15
|
|
26%
|
20%
|
26%
|
26%
|
18%
|
20%
|
29%
|
24%
|
Компетенція сформована на початковому рівні
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
10
|
|
0%
|
0%
|
0%
|
0%
|
0%
|
0%
|
0%
|
0%
|
|
|
|
ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
СТАРШИХ ГРУП (5,7,9)
2 – ОЦІНЮВАННЯ з 01.05.2022 по 20.05.2022
Кількість обстежених дітей: 68
Кількість дітей
Відсоток
|
Особистість дитини
|
Дитина в соціумі
|
Дитина у природному довкіллі
|
Дитина у світі мистецтва
|
Гра дитини
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
|
Мовлення дитини
|
СЕРЕДНІЙ ВІДСОТОК
|
Компетенція сформована на високому рівні
|
29
|
33
|
35
|
26
|
32
|
26
|
31
|
|
43%
|
43%
|
57%
|
38%
|
44%
|
38%
|
46%
|
44%
|
Компетенція сформована на достатньому рівні
|
39
|
35
|
33
|
42
|
36
|
39
|
35
|
|
57%
|
57%
|
43%
|
62%
|
56%
|
57%
|
51%
|
55%
|
Компетенція сформована на середньому рівні
|
|
|
|
|
|
3
|
2
|
|
0%
|
0%
|
0%
|
0%
|
0%
|
5%
|
3%
|
1%
|
Компетенція сформована на початковому рівні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
2 – ОЦІНЮВАННЯ з 01.05.2022по 20.05.2022
Кількість дітей
Відсоток
|
І МОЛОДША ГРУПА
|
ІІ МОЛОДША ГРУПА
|
СЕРЕДНЯ ГРУПА
|
СТАРШАГРУПА
|
Компетенція сформована на високому рівні
|
|
|
|
|
22%
|
31%
|
0%
|
44%
|
Компетенція сформована на достатньому рівні
|
|
|
|
|
46%
|
45%
|
32%
|
55%
|
Компетенція сформована на середньому рівні
|
|
|
|
|
20%
|
24%
|
53%
|
1%
|
Компетенція сформована на початковому рівні
|
|
|
|
|
12%
|
0%
|
15%
|
0%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]
Залишити коментар