[fusion_builder_container hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” status=”published” publish_date=”” hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” class=”di_table-post” id=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” gradient_start_color=”” gradient_end_color=”” gradient_start_position=”0″ gradient_end_position=”100″ gradient_type=”linear” radial_direction=”center center” linear_angle=”180″ background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_blend_mode=”none” video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” filter_hue=”0″ filter_saturation=”100″ filter_brightness=”100″ filter_contrast=”100″ filter_invert=”0″ filter_sepia=”0″ filter_opacity=”100″ filter_blur=”0″ filter_hue_hover=”0″ filter_saturation_hover=”100″ filter_brightness_hover=”100″ filter_contrast_hover=”100″ filter_invert_hover=”0″ filter_sepia_hover=”0″ filter_opacity_hover=”100″ filter_blur_hover=”0″ type=”legacy”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” hover_type=”none” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” border_radius=”” box_shadow=”no” dimension_box_shadow=”” box_shadow_blur=”0″ box_shadow_spread=”0″ box_shadow_color=”” box_shadow_style=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” background_type=”single” gradient_start_color=”” gradient_end_color=”” gradient_start_position=”0″ gradient_end_position=”100″ gradient_type=”linear” radial_direction=”center center” linear_angle=”180″ background_color=”” background_image=”” background_image_id=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” background_blend_mode=”none” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” filter_type=”regular” filter_hue=”0″ filter_saturation=”100″ filter_brightness=”100″ filter_contrast=”100″ filter_invert=”0″ filter_sepia=”0″ filter_opacity=”100″ filter_blur=”0″ filter_hue_hover=”0″ filter_saturation_hover=”100″ filter_brightness_hover=”100″ filter_contrast_hover=”100″ filter_invert_hover=”0″ filter_sepia_hover=”0″ filter_opacity_hover=”100″ filter_blur_hover=”0″ last=”true” border_sizes_top=”0″ border_sizes_bottom=”0″ border_sizes_left=”0″ border_sizes_right=”0″ first=”true” type=”1_1″][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” content_alignment_medium=”” content_alignment_small=”” content_alignment=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” sticky_display=”normal,sticky” class=”” id=”” font_size=”” fusion_font_family_text_font=”” fusion_font_variant_text_font=”” line_height=”” letter_spacing=”” text_color=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
 ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
 І МОЛОДШИХ ГРУП (1,2) 
2 – ОЦІНЮВАННЯ з 01.05.2022 по 20.05.2022
Кількість обстежених дітей: 41
Кількість дітей
Відсоток
Особистість дитини
Дитина в соціумі
Дитина у природному довкіллі
Дитина у світі мистецтва
Гра дитини
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Мовлення дитини
СЕРЕДНІЙ ВІДСОТОК
Компетенція сформована на високому рівні
11
9
95
5
15
9
4
27%
22%
22%
12%
27%
22%
10%
22%
Компетенція сформована на достатньому рівні
20
21
19
16
18
18
21
48%
51%
46%
39%
44%
44%
51%
46%
Компетенція сформована на середньому рівні
6
6
7
15
4
9
10
15%
15%
17%
37%
10%
22%
24%
20%
Компетенція сформована на початковому рівні
4
5
6
5
4
5
6
10%
12%
15%
12%
10%
12%
15%
12%
 
 

ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
 ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
СЕРЕДНІХ ГРУП (3,4,10) 
2 – ОЦІЮВАННЯ з 01.05.2022 по 20.05.2022
Кількість обстежених дітей: 45
Кількість дітей
Відсоток
Особистість дитини
Дитина в соціумі
Дитина у природному довкіллі
Дитина у світі мистецтва
Гра дитини
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Мовлення дитини
СЕРЕДНІЙ ВІДСОТОК
Компетенція сформована на високому рівні
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Компетенція сформована на достатньому рівні
11
10
22
6
18
16
12
24%
22%
49%
13%
40%
36%
27%
32%
Компетенція сформована на середньому рівні
29
5
24
24
22
25
27
64%
11%
53%
53%
49%
56%
60%
53%
Компетенція сформована на початковому рівні
5
8
7
7
5
4
6
11%
18%
16%
16%
11%
9%
13%
15%
 
 

ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
 ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
 ІІ МОЛОДШИХ ГРУП (6,8) 
2 – ОЦІНЮВАННЯ з 01.05.2022 по 20.05.2022
Кількість обстежених дітей: 51
Кількість дітей
Відсоток
Особистість дитини
Дитина в соціумі
Дитина у природному довкіллі
Дитина у світі мистецтва
Гра дитини
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Мовлення дитини
СЕРЕДНІЙ ВІДСОТОК
Компетенція сформована на високому рівні
17
20
14
15
16
17
13
33%
39%
27%
29%
31%
33%
26%
31%
Компетенція сформована на достатньому рівні
21
21
24
23
26
24
23
41%
41%
47%
45%
51%
47%
45%
    45%
Компетенція сформована на середньому рівні
13
10
13
13
9
10
15
26%
20%
26%
26%
18%
20%
29%
24%
Компетенція сформована на початковому рівні
0
0
0
0
0
0
10
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
 
 

ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
 ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
 СТАРШИХ  ГРУП (5,7,9) 
2 – ОЦІНЮВАННЯ з 01.05.2022 по 20.05.2022
Кількість обстежених дітей: 68 
Кількість дітей
Відсоток
Особистість дитини
Дитина в соціумі
Дитина у природному довкіллі
Дитина у світі мистецтва
Гра дитини
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Мовлення дитини
СЕРЕДНІЙ ВІДСОТОК
Компетенція сформована на високому рівні
29
33
35
26
32
26
31
43%
43%
57%
38%
44%
38%
46%
44%
Компетенція сформована на достатньому рівні
39
35
33
42
36
39
35
57%
57%
43%
62%
56%
57%
51%
55%
Компетенція сформована на середньому рівні
3
2
0%
0%
0%
0%
0%
5%
3%
1%
Компетенція сформована на початковому рівні
 
 

ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
 ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
2 – ОЦІНЮВАННЯ з 01.05.2022по 20.05.2022
Кількість дітей
Відсоток
І МОЛОДША ГРУПА
ІІ МОЛОДША ГРУПА
СЕРЕДНЯ ГРУПА
СТАРШАГРУПА
Компетенція сформована на високому рівні
22%
31%
0%
44%
Компетенція сформована на достатньому рівні
46%
45%
32%
55%
Компетенція сформована на середньому рівні
20%
24%
53%
1%
Компетенція сформована на початковому рівні
12%
0%
15%
0%
 
 

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]