https://drive.google.com/file/d/1G9rtvinBNmqE6dmvjvZw12ghVYtWkreO/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1iSZGVKI9DpsHo_5gXMWmHQH3fHY8zuy_/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1a3pWuj6-6s09hXO4FECT2kZCDubHmFCK/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1nDa9_3fpT5R3iiIgyBuf88S5BJ6ndqzr/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/10-dEU9Sx9fm6fCuYZ6crHwpVJg8VbYvK/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1qDkm8trbQVo40jAqowIjmOucv2PiuQJg/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1umCAohSwvDJHr4iarPIcZtD9ErfDdgl0/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1cm7uJW_x58_PS8bkpWcIDVwLF_6GoVwE/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1B2tStB-aucA09-wL3ed3y3XQqBn5_nKc/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1fmk-l63xUvGQ867WgjwP8TSJIa_Yonxn/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1H1zSWxeayb9TMeB7Y03P_eb9uwk-vg7u/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1vS-83Ybm0HgA0O50aYlIsHr_NrEJxfsa/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1bIqg5KHUzuAgA7LcGIMUXqfE9KcDMFee/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1VhaewNr7Rw6q67iQR5OvfMaXpt4h_iVI/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1-sVOKYG3_i_e3doYEooZNAxxmtxs-2bs/view?usp=share_link
Ігри на розслаблення дитини «Літачок летить, літачок відпочиває» ✈
Мета: зняти емоційну напругу шляхом чергування сильної напруги та швидкого розслаблення м’язів.
Дорослий пропонує дитині політати. Але спочатку вони мають перетворитися на швидкі літачки.
Діти піднімають руки, як крила, напружують їх (бо потрібні сильні крила, щоб літачок летів). Стоячи на місці, діти зображають літачки (сенс вправи в тому, щоб напружувати і розслабляти руки), дзижчать «моторами», рухають «крилами», потім опускають їх розслабленими – літачки прилетіли, крила втомилися і хочуть відпочити.
«Шишки»
Ціль: зняти напругу.
Дорослий каже: «Ви – ведмежата, а я мама-ведмедиця. Я кидатиму вам шишки (дорослий імітує відповідний рух). Ви ловитимете їх (ведучий показує, що треба зробити) і з силою стискаєте в лапках».
Дорослий: «Але ведмежата втомилися і кидають свої лапки вздовж тіла – лапки відпочивають. А мама-ведмедиця знову кидає шишки ведмежам…».
Гра «Чим схожі, чим відрізняються».
Запропонуйте дитині послухати пари слів і визначити, чим вони схожі та чим відрізняються.
Наприклад пари слів:
троянда і тюльпан,
заєць і вовк,
холодильник і пилотяг та ін.
Гра «Поміркуй».
Запропонуйте дитині назвати якнайбільше предметів, які можуть бути;
червоними,
круглими,
скляними,
у кого є очі,
хто ходить на чотирьох лапах та ін.
Гра “Що це?”
Обираємо 10 (можна менше або більше) знайомих іграшок або безпечних предметів.
Дитина заплющує очі і має руками вивчити кожен предмет і відгадати його.
Якщо ми бачимо, що це занадто просто, ускладнюємо: нехай дитина вивчає іграшки вже не руками, а ногами.
Як варіант: кладемо 10 невеликих знайомих дитині іграшок у дорослі шкарпетки і пропонуємо відгадати, що в них?
І не забуваємо мінятися ролями, дитині теж буде приємно, коли Ви будете відгадувати.
Гра “Голодний кіт”
Беремо ковдру, сідаємо на підлогу і накидуємо ковдру собі на голову і плечі і кажемо: “Під ковдрою сховався котик і дуже хоче їсти, от би йому поїсти”.
Дитина знаходиться за декілька метрів спереду від нас. Коли ми вигукуємо “ Котик зголоднііііііів!”, дитина біжить до нас, ми її запускаємо під ковдру і “з’їдаємо” нашими міцними обіймами.
Гра триває до тих пір, поки дитина не втомиться.
Гра «Назви перший і останній звук»
Називайте слова, а дитина визначає перший і останній звук: зима, зуб, суп, дерево, школа, калина, дошка, вікно, телевізор, комп’ютер і т.д. (слова можуть бути інші).
Наприклад, в слові – зима, перший звук «З», останній звук «А». В слові – зуб, перший звук «З», останній звук «Б» і т.д.
ра з липкою стрічкою для вивчення частин тіла для дітей від 1 року (підходить також для дітей з ООП).
Наліпіть шматочок стрічки дитині на руку (ногу, палець, живіт) і попросіть: Зніми липучку зі своєї руки! Повторіть з іншою частиною тіла.
Ускладніть гру: попросіть малюка, щоб він разом з вами (або самостійно) приклеїв стрічку за вашою інструкцією (Приліпи собі на палець ноги!), а ви відклеїте.
Інший варіант. Разом з дитиною можна приклеювати стрічку на дорослого, шукаючи та називаючи частини тіла.
Аналогічно, замість липкої стрічки можна використовувати дитячий крем (Намасти крем собі на живіт і т.п.).
Пам’ятайте про техніку безпеки!!!
Стрічка повинна зніматися легко, без больових відчуттів.
Не можна наклеювати стрічку на очі, рот, язик, інтимні частини тіла, волосся тощо.
Якщо у вашої дитини підвищена чутливість шкіри або їй просто не подобається ця гра, не наполягайте.
Сенсорні ігри з простирадлом
“Дизайнер” Робимо вбрання з простирадла без допомоги голки та ножиць. Наприклад робимо таким чином спідницю, плащ, сукню, фату, мантію.
“Мумія” Дитина лягає на край простирадла, руки воль тулуба, ноги разом. Загортаємо в простирадло, залишаючи вільну голову.
“Канат” Скручуємо простирадло і влаштовуємо перетягування каната.
“Опахало” Одна або кілька людей лягають на підлогу на спину. Двоє “опахальщиків” взявшись за простирадла з різних боків, повільно піднімають і опускають простирадла, створюючи приємний вітерець.
“Гамак” Двоє дорослих беруться за кінці простирадла, дитина лягає в імпровізований гамак. Дорослі його хитають.
Залишити коментар