Select Your Style

Choose your layout

Color scheme

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
 ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
 І МОЛОДШИХ ГРУП (1,3) 
2 – ОЦІНЮВАННЯ з 15.05.2017 по 30.05.2017
Кількість обстежених дітей: 51
Кількість дітей
Відсоток
Особистість дитини
Дитина в соціумі
Дитина у природному довкіллі
Дитина у світі культури
Гра дитини
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Мовлення дитини
СЕРЕДНІЙ ВІДСОТОК
Компетенція сформована на високому рівні
6
9
6
7
4
7
6
12%
18%
12%
14%
8%
14%
12%
14%
Компетенція сформована на достатньому рівні
31
30
28
31
33
28
28
61%
59%
55%
61%
65%
55%
55%
60%
Компетенція сформована на середньому рівні
14
12
17
13
14
16
17
27%
23%
33%
25%
27%
31%
33%
25%
Компетенція сформована на початковому рівні
0%
 
 

ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
 ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
 ІІ МОЛОДШИХ ГРУП (2,5,7,9,)
2 – ОЦІЮВАННЯ з 15.05.2017 по 30.05.2017
Кількість обстежених дітей: 100
Кількість дітей
Відсоток
Особистість дитини
Дитина в соціумі
Дитина у природному довкіллі
Дитина у світі культури
Гра дитини
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Мовлення дитини
СЕРЕДНІЙ ВІДСОТОК
Компетенція сформована на високому рівні
27
19
22
17
33
33
24
27%
19%
22%
17%
33%
25%
24%
25%
Компетенція сформована на достатньому рівні
58
48
53
46
52
52
48
58%
48%
53%
46%
52%
52%
47%
51%
Компетенція сформована на середньому рівні
15
33
25
37
25
25
29
15%
33%
25%
37%
25%
25%
29%
24%
Компетенція сформована на початковому рівні
0%
 
 

ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
 ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
 СЕРЕДНІХ ГРУП (6,8) 
2 – ОЦІНЮВАННЯ з 15.05.2017 по 30.05.2017
Кількість обстежених дітей: 57
Кількість дітей
Відсоток
Особистість дитини
Дитина в соціумі
Дитина у природному довкіллі
Дитина у світі культури
Гра дитини
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Мовлення дитини
СЕРЕДНІЙ ВІДСОТОК
Компетенція сформована на високому рівні
11
10
10
9
13
11
10
19%
18%
18%
16%
23%
19%
18%
20%
Компетенція сформована на достатньому рівні
35
32
33
30
35
31
30
61%
56%
57%
52%
61%
55%
52%
    57%
Компетенція сформована на середньому рівні
10
11
10
9
8
9
7
18%
19%
18%
16%
14%
16%
12%
17%
Компетенція сформована на початковому рівні
1
4
4
9
1
6
10
2%
7%
7%
16%
2%
10%
18%
6%
 
 

ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
 ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
 СТАРШОЇ  ГРУПИ (4) 
2 – ОЦІНЮВАННЯ з 15.05.2017 по 30.05.2017
Кількість обстежених дітей: 33 
Кількість дітей
Відсоток
Особистість дитини
Дитина в соціумі
Дитина у природному довкіллі
Дитина у світі культури
Гра дитини
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Мовлення дитини
СЕРЕДНІЙ ВІДСОТОК
Компетенція сформована на високому рівні
12
11
16
17
18
12
11
36%
33%
48%
52%
55%
36%
33%
40%
Компетенція сформована на достатньому рівні
13
14
10
12
11
17
13
40%
43%
31%
36%
33%
52%
40%
40%
Компетенція сформована на середньому рівні
8
8
7
4
4
4
9
24%
24%
21%
12%
12%
12%
27%
20%
Компетенція сформована на початковому рівні
 
 

ЗВЕДЕНИЙ СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
 ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ РІВНЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
2 – ОЦІНЮВАННЯ з 15.05.2017 по 30.05.2017
Кількість дітей
Відсоток
І МОЛОДША ГРУПА
ІІ МОЛОДША ГРУПА
СЕРЕДНЯ ГРУПА
СТАРШАГРУПА
Компетенція сформована на високому рівні
14%
25%
20%
40%
Компетенція сформована на достатньому рівні
60%
51%
57%
40%
Компетенція сформована на середньому рівні
25%
24%
17%
20%
Компетенція сформована на початковому рівні
0%
0%
6%
0%
 
 

 

To Top
Перейти к верхней панели